Pruduzzione prufessiunale di pipa d'acciaio di precisione è barra d'acciaio!

Tubu senza saldatura in acciaio inox

A pipa senza saldatura d'acciaio inossidabile hè una spezia di sezione cava, senza giunzioni intornu à a striscia d'acciaio.
E caratteristiche di u tubu senza saldatura d'acciaio inossidabile: prima, u più grossu di u muru di u pruduttu, hè più economicu è praticu, più diluente u gruixu di u muru, u so costu di trasfurmazioni aumenterà significativamente;Siconda, u prucessu di u pruduttu determina a so prestazione limitata, a precisione generale di tubi d'acciaio senza saldatura hè bassu: spessore di pareti irregolari, bassu luminosità in a superficia esterna, altu costu di dimensionamentu, è a superficia interna è pitting, i punti neri ùn sò micca faciuli di sguassà. ;Terzu, a so rilevazione è a furmazione deve esse trattata offline.Per quessa, hà i so vantaghji in alta pressione, alta forza è materiale per a struttura meccanica.

A cumpusizioni di tubi senza saldatura in acciaio inox, secondu a cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche di i tubi domestici senza saldatura, cum'è 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45 è 50 azzaru deve esse conformi à e disposizioni di GB / T699. -88.I tubi senza saldatura impurtati sò inspeccionati secondu e norme pertinenti stipulate in u cuntrattu.A cumpusizioni chimica di l'acciaio 09MnV, 16Mn, 15MnV deve esse conformi à e disposizioni di GB1591-79.Adupratu principalmente in tubi di trasportu di fluidi, impianti di caldaia, ingegneria, impianti di trasfurmazioni di machini.

 


Tempu di post: May-05-2022